2011. május 31., kedd

Mothercare kismama farmernadrág 38-as - Jelenlegi ára: 500 Ft


Koptatott, kék farmer anyagból, a pocaknál 10 cm-es pamut résszel.
Van egy kicsi (max. kb. 1 cm-es) szakadása hátul a pamut rész és a farmer rész varrásánál, de ez könnyen orvosolható. Le is fényképeztem (3. kép). Én is így vettem itt a vaterán, csak nekem egy kicsit kicsi, így továbbadnám.
Vásárlás után kimostam, így teljesen tiszta, foltmentes.
Bármi kérdés van, szívesen válaszolok!
Személyes átvétel: Budapesten a 21. kerületben, vagy a 3. kerületben, előzetes egyeztetés alapján.
Postázás: csomagolással együtt a súly alapján, ajánlott levélként a 810 Ft-os postaköltség kategóriába esik, tehát vételár + 810 Ft postaköltség lenne.


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-06 21:30
. Mothercare kismama farmernadrág 38-as - Jelenlegi ára: 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése